Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Thursday, March 1, 2012

~Maafkan Yan~

Views
 


"Maafkan Yan"..Itu je yang mampu aku katakan hanya dalam hati bila tengok mata ummi merah tadi. aku tahu dia baru je lepas nangis dan yang paling terkejut bila dia nangis sebab aku lupa nak beli lauk kat dia. Secara kasar memang nampak salah aku tapi disebaliknya..hurm..malas nak cerita..

takde niat pun nak buat dia sedih. Masa tu aku betul2 tak tahu yang dia nak suruh aku belikan lauk. Pelik jugak dia suakan duit sampai rm30 kat aku tapi aku ambil rm10 je. Aku balik pun sebab nak ambil duit aku yang tertinggal kat rumah. Dipendekkan cerita, semua kesalahan di letakkan kat bahu aku ni walaupun aku rasa tak masuk akal. Erm masuk akal sebenarnya. Memang salah aku tapi..haishh macam susah plak nak cerita..

Kalau boleh putar masa tu balik, benda takkan jadi macam ni. Aku tahu, ianya takkan mungkin terjadi so.......rasa bersalah plak......

p/s : masa ummi nak balik tadi, ummi masih lagi hulurkan tangan waktu aku nak salam dia. Aku tahu, aku salah....
Post a Comment