Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Thursday, March 15, 2012

Minggu Demam

Views
 


Selamat Malam Semua!!

Sekarang ni cuaca tak menentukan. Kejap panas, kejap hujan. Baru2 ni pun banyak kawasan sudah dinaiki air (banjir). Rumah kawan aku ada yang kena. Kesian jugak bila dengar dia cerita, Yela banjir lumpur. Bukan senang nak bersihkan rumah. Lebih2 lagi ayah dia sakit, nasib la ada rumah sedara yang terdekat. Alhamdulillah, semuanya selamat.

Minggu ni memang minggu demam untuk aku. Start hari isnin aku dah demam tapi lepas tu ok dah. Tiba2 aku demam lagi hari ni. Hurm sabo jela kan. Dah la demam time interview, nasib la leh cover lagi muka yang tengah tak larat ni tapi demam aku kali ni teruk skit dari hari tu. Selsema+sakit tekak. Lemah anggota badan. Esok tak tahu la leh pergi kerja ke tak ni...

p/s : sedih dengan pemergian adik Nadhirah. Apa la salah budak tu agaknye yer. Dendam punye pasal sampai nyawa orang pun tak diendahkan..hurm..Al-Fatihah..

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

makan ubat kawan. haha

atau demam rindu bf.. :P


kesian adik 2.. semoga keluarga adik 2 tabah..

Unknown said...

Haish xdela..haha..:p

ha'a,betul2 kesian..hurm..