Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Wednesday, March 28, 2012

Kejutan?

Views


Selamat Malam Semua!!

Actually tadi aku hampir sakit jantung sebab dapat mesej yang tidak disangka dari seseorang yang tidak aku kenali tapi dia adalah orang penting dalam hidup seorang sahabat yang aku kenali dari sekolah rendah lagi. Memang dulu aku pernah main mesej2 kat FB dengan dia sebab niat aku nak bagitahu dia betapa kecewanya aku dengan perbuatan dia. Aku macam tak caya je dengan apa yang dia buat sehinggalah dia masuk bab perasaan dia terhadap aku. First2 tu aku saja main2 je, kononnya aku tunjuk la yang aku ni kecewa sangat padahal tak pun..hehe..last2 benda tu memakan diri aku sendiri..

Rupanya tadi, isteri dia bagi mesej kat aku. Memang aku terkejut sangat. Benda aku tak sangka telah pun jadi. Nasib la dia tak serang aku ataupun maki2. Aku pun naik risau dan rasa bersalah
sangat sebab hantar mesej macam tu. Rasa macam nak ulang balik je masa kejadian tu. Alhamdulillah dia tak marah aku dan aku pun dah mohon maaf dengan dia. Aku pun dah cerita kat dia,aku taknak la dia salah faham dengan aku. Nanti tak pasal2 plak sebab aku dorang cerai-berai. Naya aku..aduyai..


So benda ni dah jadi satu pengajaran buat aku. Jangan la suka2 hati bagi mesej kat orang lepas tu jadi hiprokrit sebab last2 nanti kita sendiri yang kena balik. Yela, aku pun tak ingat apa yang aku mesej dengan dia dulu sebab semua mesej aku dah delete. Lagipun aku bukan ada hati dengan dia pun, saja je buat ayat2 macam tu. Hurm dah serik dan aku taknak ulang balik benda yang sama. Aku dah ada hidup baru dan aku taknak la orang yang ada disekeliling aku tak percayakan aku lagi. Jangan la...

p/s : masih lagi dalam keadaan risau walaupun dia dah maafkan aku. Aku risau dia sebarkan cerita tu dan membuatkan seseorang hilang kepercayaan kat aku..(aku ni fikir over sangat ke, Ya Allah, ampunkan dosa ku)

No comments: