Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, January 1, 2013

2013

Views

Assalammualaikum dan selamat pagi semua!!

Alhamdulillah, hari ni adalah hari pertama di tahun 2013 dan berharap hari yang mendatang akan lebih baik dari yang sebelumnya. Memang tiap2 tahun aku tak pernah pun sambut tahun baru. Aku lebih pentingkan tidur dari buat benda2 yang macam tu. Bosan pe asyik mengadap konsert je kerjanya. Dalam tv konsert, luar pun konsert. Aiyoo sangat la bosan.

Kalau aku masih lagi kat selangor, teringin aku nak join sambut tahun baru dengan dorang yang lain. Daripada kita tengok konsert, lebih baik kita kutip ilmu. Kan bagus tu. Ramai yang bagi respon pasal benda tu dan betapa ruginya aku tak boleh pergi tapi takpe la, aku pun dah ada kat johor. Rasanya memang aku tak boleh nak pergi pun.

Dari semalam sampai hari ni, tak habis2 lagi orang bercerita pasal azam baru. Azam itu la, azam ini la. Kesian azam, asyik tersedak je sebab ramai sangat sebut nama dia..haha..apa2 pun aku nak ucapkan selamat tahun baru pada semua reader, thanks pada yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni..

p/s: baru perasan, umur aku dah makin meningkat rupanya..hahaha!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: