Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Thursday, January 31, 2013

PALAPES

Views



Assalammualaikum dan selamat petang semua..

Dah dua hari aku tengok geng2 palapes buat latihan. Semalam dan hari ni. Teringat masa aku tengah aktif kadet remaja sekolah dulu. Seronok sangat kawad lepas tu jemur bawah matahari. Walaupun tak seteruk palapes tapi pernah jugak la kena pumpin (eerr..tak reti eja,faham2 sendiri jela ye),kena lari satu bangunan dan sewaktu dengannya. Teruk pun tak kisah dah minat. kononnya dulu kalau dapat masuk u masa diploma dulu,aku memang nak masuk ROTU tapi tak kesampaian plak kan.


Cita2 dulu hebat je. Nak jadi polis tapi bila dah besar,tak cukup tinggi la plak. Adehhh..jadi keinginan nak masuk u akhirnya jadi kenyataan jugak bila aku kerja dalam u tapi bukan belajar la kan. Hm nak jugak masuk tapi tak tahu nak tanya siapa. Boleh ke staf masuk? Siapa boleh tolong? Takde siapa. Kalau nak tahu pandai2 la cari sendiri. Kadang2 tu semangat berkobar je nak masuk tapi sebab tak tahu nak mintak tolong kat siapa jadi terpaksa la simpan niat tu dulu. Boleh ke nak masuk? Cukup ke tinggi kau tu? Haishh..



p/s : kalau dah takde rezeki nak buat macam mana kan..hurm..
Post a Comment