Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, January 22, 2013

..Susah hati..

Views

Assalammualaikum semua dan selamat pagi..

Pagi ni rasa macam nak demam dan dalam yang sama aku hadapi satu masalah yang tak dapat aku nak elakkan. Aku terpaksa batalkan niat untuk balik kampung kali ni sebab housemate aku terpaksa bergegas balik kampung pagi ni. Kalau nak ikutkan petang ni aku nak pergi beli tiket bas dengan dia tapi memandangkan dia ada kecemasan jadi terpaksa la aku batalkan niat aku tu.

First time rasa macam ni dan baru terasa macam2 hal boleh jadi bila kita jauh di perantauan. Cewahh macam jauh sangat je kan. Aku bukannya tak nak mintak tolong budak opis tapi aku malu sangat. Risau permintaan aku ni menyusahkan. Lagipun kebanyakkan budak opis semuanya dah kahwin jadi macam tak best la kalau kacau dorang. Dorang pun ada hal masing2 kan.

Nak dipendekkan cerita, aku redha kalau aku tak diizinkan untuk balik kali ni. Kalau ikutkan aku mau je aku pecut motor pergi putrajaya tapi aku tahu, motor tu tak mampu nak sampai. Apa2 pun marilah kita selawat banyak2 sempena Maulidur Rasul ni.

:'(





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

salam azie, ang makan ubat noh dan cepat sihat, :)

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/01/qasidah-al-jalaliyah-lantunan-mahabbah.html

Unknown said...

xpe.. sabar itu lebih baik, kan? hehe

Unknown said...

~wslm,thnks naim..^_^

~ye,sabar itu lebih baik..pasti ada hikmahnya..^_^