Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Wednesday, January 16, 2013

Refleksi Pencapaian Sasaran Kerja Akhir Tahun Universiti (SKTU) 2012 UTHM

Views

Assalammualaikum semua dan selamat pagi..

Hari ni pagi2 lagi ada pasal sasaran kerja tahunan antara universiti. Aku bukannya dengar sangat pun sebab tak berapa nak faham sangat pasal kaedah IPT ni tapi kita hentam jela kan. Kisahnya pasal prestasi universiti pada tahun 2012 dan Alhamdulillah,semuanya baik2 saja walaupun tak berapa nak puas hati sangat la kan. Cewahh macam tahu je kan, padahal tak tahu apa benda pun..huahua!

Apa2 pun elok jugak, stok buku pun baru je nak masuk jadi kerja tak banyak sangat. Ok la kan,lepas ni tak menang tangan la nak handle buku kan. Oh lupa plak nak bagitahu, sekarang ni aku dalam proses induksi dalaman. Walaupun dalam masa yang singkat, boleh la aku faham skit2 pasal tugasan bahagian lain. Lebih2 lagi perolehan kan sebab dulu pernah jugak la tengok order tu kan walaupun dulu aku handle pasal surat je kan tapi boleh nampak la flownya macam mana kan.

Harap2 semuanya berjalan dengan la kan. Bulan 3 pun dah makin dekat dan makin mendebarkan aku. InsyaAllah, moga aku jadi tetap tanpa ada sebarang masalah pun. Amin...









Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Post a Comment