Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Friday, February 10, 2012

Settle

Views
 

Alhamdulillah, semuanya sudah settle. Kad bank pun aku dah buat tadi. Baru dan merah menyala warnanya. 

Pagi tadi fikiran agak serabut. Yela, duit takde 1sen pun. Nak makan apa? Last2 tengah concentrate bawak moto, tiba2 teringat kat tabung kecil aku yang kat opis tu. Tabung kecil? Ha'a, aku ada simpan duit syiling kat opis. Mana nak tahu ada masa terdesak, boleh la aku guna. Akhirnya "masa terdesak" tu telah pun tiba. Tersenyum aku bila boleh breakfast pagi tadi. Allah dah mudahkan hidup aku lagi, syukur.

Harap2 kad bank kali ni takde la buat hal lagi. Aku dah malas nak tukar kad. Tadi nak cari bank pun hampir tersesat. Nak dekat 1jam jugak la aku pusing2 tapi tak jumpa pun. Nasib akak aku tolong, kalau tak naya aku..hehe

p/s : jaga kad anda dengan sebaik-baik mungkin..(~_^)
Post a Comment