Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Saturday, February 18, 2012

Kereta oh Kereta

Views

Selamat Malam Semua!!

Kenapa dengan kereta aku??!! Argghhhh!! Dia dah start buat hal. Hm actually bukan salah kereta pun tapi salah tuan punya kereta iaitu AKU! Haish..Tula, pandai bawak kete tapi tak tahu menahu pasal kete. Baik tak payah ada kete kan..hurm..

:: Relax..Relax..

:: Apa relax2!!

Tadi pergi cyberjaya kete tak buat hal lagi tapi bila dah balik, aku dah start bau hangit pastu ada bunyi something. Yang mata aku ni plak xde la rasa nak melilau kat tempat meter pun. Dengan rasa cool and cun, aku bawak jugak la kete tu. Last2 otw nak pergi bangi, bau hangit jadi kuat pastu kete dah
start berasap. Haa baru la mata aku ni tengok kat meter n terkejut sebab temperature dah sampai merah.Nasib la kete aku sempat tersadai kat depan PKNS so buka bonet depan pastu terus beli air. Aduhai first time jadi benda ni kat aku. Nampak sangat aku malas nak cek keadaan kete aku kan kan..hehe..Yang paling seronoknya, tangki air memang betul2 dah kering n siap dah berasap dibuatnya. Risau jugak aku dibuatnya..

Walaupun dah isi air banyak mana pun temperature still jugak naik so dengan ini aku isytiharkan bahawa kete aku akan memasuki bengkel dan duit aku bakal terbang melayang..Alahai..(T_T)

:: Moral of the story :: jangan malas jaga kereta yer..jadilah seorang yang prihatin..