Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Wednesday, February 15, 2012

Aku Pernah Serik

Views
  


Korang pernah serik tak? Tak kisah la serik pasal apa pun. Mesti pernah kan?

Aku? Yup, suatu ketika dahulu aku pernah serik. Macam2 benda la yang aku serik sampaikan aku dah tak nak langsung buat benda tu tapi sekarang ni walaupun serik, aku kena hadapi juga. Aku kena selalu kuat dan anggap semua tu ujian buat aku.

Aku pernah serik nak berkawan sebab dulu ramai yang cuba ambil kesempatan kat aku. Hm biasa la kan, manusia mana yang sempurna. Mungkin aku ni tak layak kawan dengan dorang sampai dorang memilih sangat. Aku ni jahat kot.

Aku pernah serik nak bercinta. Yela, asyik kecundang di tengah jalan je kan. Aku pun dah tak berapa confident bila soal ni ditimbulkan. Biarlah Allah s.w.t. je yang tentukan jodoh untuk aku.

Aku pernah serik nak cari kerja sebab bila minta asyik tak dapat je kan tapi aku still kena mintak juga, kalau tak sampai bila2 la aku takde kerja..hehe..

Dah la,malas nak fikir...

p/s : actually malam ni aku agak serabut skit..sebab tu buat entry ni, saja nak hilangkan serabut..huhu!


Post a Comment