Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Sunday, February 12, 2012

Hari Keluarga MPOB

Views


 

 


Selamat Petang Semua!!

Hari ini betul2 panas dan amat menguji kesabaran aku bila kena terpacak di bawah sinaran cahaya matahari yang teramat terik sekali. Apa2 pun aku dah cukup happy sekali sebab hari ini hari first aku menjejakkan kaki join Hari Keluarga MPOB. Aku tak pasti sebab apa tahun lepas takde. Mungkin dorang buat 2tahun sekali je kot.

Sebenarnya banyak aktiviti tadi tapi aku sempat memanah je. Lagipun memanah tu dah jadi favourite game aku. Aktiviti lain macam Wall climbing dan paint ball tak sempat nak join sebab panas sangat. Aku plak lupa nak bawa payung so aku sempat makan jela. Makan semestinye la sempat kan..hehe..Dari pagi sampai la petang asyik makan je..

Apa2 pun yang paling aku seronok bila aku dapat makan kambing panggang lagi. Serius la kan, benda tu dah jadi makanan favourite aku tau. Sejak aku makan first time dulu, waktu tu majlis raya mpob. Boleh dikatakan menu tu adalah menu wajib mpob so ianya menambahkan lagi keseronokkan aku tu. Yela, bila dah jadi menu wajib maknanya tiap event yang mpob buat mesti ada kambing panggang..Yihuuu!!

Penantian aku dari pukul8 pagi sampai kul4 petang agak kecewa sedikit sebab tak dapat nak menangi hadiah cabutan bertuah, ipad 2..huhu..Ala tak kisah la asalkan aku enjoy pergi sana..hurm teringat kenangan lalu semasa menjadi anak staf FELCRA suatu ketika dahulu. Seronok sangat hari keluarga felcra. Perkhidmatan ayah telah pun tamat (pencen) tapi masih lagi rindu dengan suasana dulu.

p/s : takde gambar untuk kali ini sebab kamera kesayangan aku tertinggal kat kampung, lain tahun jela aku tangkap. itupn kalau aku kerja lagi kat situ..hehe

No comments: