Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Wednesday, November 23, 2011

muka aku masuk paper?

Views
Eh aku masuk paper...?? Kenapa? Haa sebelum ni aku ada cite pengalaman pertama kali join Team Building yang diadakan oleh mpob bahagian TMKK. Cerita ni dah lama jadi agak lambat sikit la untuk aku publish cerita ni sebab mencari bukti untuk mengesahkannya. Cari punya cari, akhirnya jumpa jugak Aku tak sangka program tu akan diselitkan dalam berita sawit (Berita Harian) hari sabtu, 5nov2011. Ni la keratan akhbar yang aku dapat..hehe


Haa nila keratan akhbar tu,sorry la sebab tak berapa nak jelas sebab ada kesilapan teknikal sikit..hehe..pape pun aku puas hati la kan. Asalkan gambar aku ni muncul kat skrin komputer/labtop korang tu kan..haha..kalau mata korang jelas dan terang, pandai-pandai la cari gambar aku yang mana satu erk..huhu!

1 comment: