Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Sunday, November 13, 2011

hari yang letih

Views
Actually dah 3hari berturut2 aku kena berstandby kat opis untuk settlekan barang untuk PIPOC..apa itu pipoc?pipoc tu adalah palm oil international congres..macam jauh sangatkan maksud pipoc tu kan..hehe..so apa motif arini (sabtu,12hb) aku ada kat opis. Arghhhh tidak!!!! Hari yang sepatutnya aku berehat di rumah digunakan untuk bertungkus-lumus di opis untuk siapkan semua barang yang diperlukan. Letih jugak sebab dari pagi sampai malam kena angkat dan pack barang. Walaupun penat,rasa seronok jugak la kan (padahal aku takde kena mengena pun ngn pipoc tu) tapi tak kisah la kan,aku tolong jela kan. Akhirnya macam berbaloi jugak la kan sebab bos belanja pizza..huhu!!! Akhirnya barang sebanyak seribu dapat disiapkan dalam masa 3hari..fuhhh!!!
Post a Comment