Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Saturday, November 26, 2011

Awal Muharram

Views
Firstly, aku nak ucapkan selamat meyambut Awal Muharram dan Maal Hijrah. Moga di tahun yang baru ini kita akan mempertingkatkan lagi amal ibadat yang telah sedia ada kepada menjadi yang lebih baik lagi, InsyaAllah. Disebabkan aku dapat cuti 3hari, sekali lagi aku menapakkan diri di kampung yang tersangat la aman damai ni. Rindu rasanya walaupun baru je balik kan..hehe..bosan dengan suasana bandar (ala sama je busynye) jadi nak mengubah angin la sikit sempena menyambut tahun baru untuk umat islam.

Erm banyak ke kenduri yang korang kena pergi? Biasa la kan, cuti2 macam ni, ada je kenduri. Itulah salah satu aktiviti yang aku lakukan. Terpaksa menjadi ayu dengan pakaian kebaya labuh dan kasut tumit tinggi (3inci ok!), pergilah aku bersama ummi dan athirah menyusuri orang ramai yang berpusu2 kat dewan kuala kangsar. Habis je makan dan snap2 gambar skit terus balik (eerr tak balik pun) tapi sempat melencong pergi sungai siput. Dengan baju kebaya? biar betul?!! Yup, dengan baju kebaya tu jugak la aku pergi, nasib la bawa selipar jadi selamat la kaki aku ni dari kesakitan..huhu!

Sempena menyambut Awal Muharram ni, aku tujukan lagu ni untuk semua sahabat ku..semoga hari2 yang mendatang akan disinari dengan cahaya cinta Allah s.w.t....Amin....


p/s : Lagu dari kumpulan 6ixth sense feat saujana yang bertajuk Penerang Hati. Rindu kumpulan saujana..(^_^)
Post a Comment