Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Tuesday, November 29, 2011

Kena blok? kenapa?

Views
Apa yang kena blok ni? Actually hari ni aku datang opis dengan hati yang tersangat la gumbiranya sambil on9 FB dan godek2 aku punya blog ni.. Seronok tahap gaban la kan tapi hanya sekejap je. Kenapa?!! Tadi dapat memo bahawa tempat kerja aku ni akan memblok segala yang berkaitan dengan internet. Apa?!! Biar betik!!!!

Amacam dramatik tak?hehe.. Aku rasa itu bukanlah berita gembira untuk aku dan juga para penggemar on9-mengon9 ni. Kalau tak izinkan menggunakan internet takpe lagi tapi bila hak peribadi pun di larang guna memang aku rasa benda tu agak melampau la kan. Contohnya nak guna labtop, ipad, on9 guna handphone ke, semuanya tak boleh..hm susah tu.

Alasannya nak tingkatkan prestasi pekerja. Memang bagus sangat tapi pekerja pun kena la rehat kan, nak jugak ngadap benda2 tu semua. Kenapa tak blok dari dulu? Aku teringat kata-kata dari member aku.."tutup je semua internet pastu guna mesin taip"..Yihu!!!!

Satu hari aku tak tahu nak buat apa sampaikan aku termenung sorang2 depan komputer. Yela,dah takde kerja pastu aktiviti yang aku selalu buat pun terhenti so termenung jela yang aku boleh buat. Ramai yang tak puas hati tapi nak buat macam mana kan, kita ni orang bawahan je padahal ada je orang atsan dok mengon9 ni.. Kira bernasib baik la sebab dorang ada bilik so takde la nak terkantoikan..hehe

Pape pun harap sangat prestasi para pekerja meningkat (sebelum ni tak meningkat ke?). Belajar dari sekarang la ye untuk tidak terlalu aktif dengan aktiviti internet ni. Majulah sukan untuk negara..Yihu!!

p/s: tak boleh la nak download lagu lepas ni..huhu!
Post a Comment