Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Friday, April 20, 2012

busy

Views
  

Selamat Malam Semua!!

Rasa macam dah lama tak coret dalam blog ni. Erm aku login je tadi tiba2 dashbord dah baru!! Eeerrr...tak reti nak guna la..huhu!

Ok, dalam masa terdekat ni aku dah jarang menulis. Ada je cerita baru tapi aku tak boleh nak publish sebab cerita tu tak habis lagi. Macam cerita yang tergantung tanpa sambungan. Sejak dua menjak ni memang aku busy sangat sampai aku takde idea langsung nak menulis. Blog FikrahIslam pun sunyi sepi je buat sementara waktu ni sebab semua penulis ada komitmen masing2, begitu juga dengan aku tapi InsyaAllah, aku akan keluarkan cerita baru tak lama lagi ok..

Dalam beberapa bulan ni aku takde story best so takde benda yang aku nak ceritakan. Itu jela perkembangan yang terbaru pun. InsyaAllah, kalau ada cerita baru nanti aku post ok..

No comments: