Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Saturday, April 7, 2012

Alhamdulillah..

Views
  

Selamat Malam Semua!! Makan apa malam ni? Syukur Alhamdulillah sebab kita masih lagi bernafas di bumi Allah ini dan masih lagi dapat menikmati menu makan malam yang pastinya sedap2 belaka. Di kesempatan ni jugak aku nak ucapkan jutaan tahniah kat kak Pija (member akak aku) yang telah pun selamat jadi isteri orang hari ni. Haa lepas ni tak boleh la nak gedik2 lebih kan..haha..Apa2 pun moga berkekalan dan bahagia selalu..

Baru2 ni aku agak terasa tekanan yang selalu terjadi kat kawan aku tapi kes aku ni kira terbaik la skit kan. Aku baru faham macam mana perasaan tatkala dalam situasi tersepit macam tu. Bila orang yang diharapkan untuk memahami tidak muncul2 so bertambah lagi tekanan tersebut. Aku redha. Thanks sangat2 kat chik misbah kita. Akhirnya kita jumpa lagi sambil menikmati kesedapan kek rahsia resepi. Buat masa ni rasa lega sangat sebab dah luahkan semuanya kat dia. Banyak benda dia nasihatkan aku dan dapat faham apa yang aku rasa sekarang ni. Walaupun dia tak rasa apa yang aku rasa, kata2 dia tu sedikit sebanyak meringan beban aku tu.

Akhir kata, aku redha je buat masa ni. Aku taknak buat keputusan yang terburu2, biar masa yang tentukan semua. Aku nak bila aku buat keputusan nanti, orang di sekeliling aku gembira.

p/s : pekakkan telinga dengan semua harapan yang tidak pasti jadi kenyataan..
Post a Comment