Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Wednesday, October 12, 2011

perlu ke marah?

Views
kalau nak ikutkan aku nak tamatkan entry bola dalam blog aku ni tapi bila ada pihak yang cuba nak salahkan negeri kelahiran aku,aku rasa macam tak puas hati je...aku ingat lagi entry .. BILA SANG KENARI TERBANG RENDAH ..yang membicarakan soal kekalahan kedah saat itu tapi aku langsung tak berpihak pada mana-mana pasukan pun. aku sendiri pun boleh fikir dan tengok salah siapa sebenarnya. Bukan niat aku nak tunjuk salah siapa tapi penyokong kedah bertubi-tubi menyalahkan pasukan perak. Ya, aku tak menafikan pasukan kedah bersorak girang bila perak kalah di tangan selangor baru-baru ni. kali ni aku agak emosi sedikit sebab pertelagahan ini berlaku diantara dua pasukan yang aku sokong selama ni. sedih? hurm sikit la..aku tahu,perak pun tak mintak nak menang dengan cara macam tu...benda ni membuatkan aku memarahi seseorang di laman FB penyokong hijau kuning...(huishhhh garangnya aku..huhu!)

eh sudah la tu,asyik pasal bola jerk.....

okla,aku stop jela pasal bola ni..(eh dah tak nak sokong ke?) bukan macam tu tapi lebih baik aku diamkan dulu pasal bola ni...takut ada yang membaca jadi jemu plak kan..huhu
Post a Comment