Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Friday, October 7, 2011

jom kita main bola..Yihu!

Views
Actually, petang ni aku kena balik kampung so aku pun excited la nak balik...tetiba..tup tup tup..aku baca paper. Malaysia Vs Australia petang ni!!! giler r!! Apsal aku tak tahu pun pasal benda ni, aisehmen...jadi kesimpulan kepada kisah ini adalah pasukan Harimau Malaya, berusahalah bersungguh-sungguh!! kita lupakan dulu pasal game petang ni sebab comfirm aku tak boleh nak tengok la kan...

Apa yang penting?!! game 10hb ni di stadium shah alam. aku tak tahu la nak turun stadium ke tak tapi lepas je baca tajuk akhbar arini..Penyokong perak mahu serbu stadium shah alam ...dengan rasa penuh semangat, aku rasa aku nak turun stadium 10hb nanti. Semangatkan..huhu! tapikan ada ke orang nak temankan aku tengok game tue? erm lantak la kan,asalkan aku boleh tengok game tu secara live gitu. Nak menang ke kalah? disebabkan perak akan bertemu dengan pasukan selangor, pastikan kemenangan menjadi milik si seladang. berlagaknya....hish mana ada,salah pasukan ni. pasukan perak pasti akan menundukkan pasukan yang paling berlagak kot..ooppsss!! i'm sorry...hehe...pape pun, berusahalah seladang ku...kemenangan pasti jadi milik kita...^_^

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

loser!!! kalahkan the giant 2..

berbulu aku..

p/s: mai aku teman ang.. nak? keh2

Unknown said...

Yup,tula harapan aku

haha

blh2,jommm..!!