Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, October 11, 2011

tamatkan cerita bola?

Views
actually aku rasa blog aku ni dah jadi blog pasal bola je kan..maaf jika ianya agak menganggu konsentrasi anda pabila membacanya..yela,asyik2 bola..hehe..jadi izinkanlah aku mengulas untuk kali terakhir yer..

Kekalahan si seladang

Agak sedih sebenarnya sebab perak kalah pada pusingan pertama bertemu red giants tapi aku tahu para penyokong perak pasti akan memenuhi stadium perak ketika perlawanan timbal balik 14hb nanti tak salah aku la kan..pape pun tahniah untuk pasukan perak sebab dah berusaha..tingkatkan lagi usaha anda untuk tenggelamkan red giants ok!!

Pengadil main layang kad

Motif? aku sendiri pun tak tahu sebab aku tak tengok pun perlawanan antara kelantan vs terengganu ni. Agak terkejut jugak dengan layangan kad silih berganti untuk pasukan red warrior..mengikut maklumat yg aku dpt,tak salah aku 10 kad kunig dan 5 kad merah.Pecah rekod la sebab tak pernah dalam perlawanan bola sepak malaysia jadi macam tu..memang hampeh la..huhu!


p/s : tadi saja melawat laman FB penyokong hijau kuning..ada plak sorang mamat ni ngutuk baeekkk punya kat negeri kelahiran aku (perak)..hello der,kalau nak mengata tu tengok kanan kiri dulu tau,jangan main sergah ja..

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

huhu

adakah itu aku?? huhu

:(

Unknown said...

Eh bukan la..hehe

jangan salah faham plak..

:)