Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Wednesday, September 28, 2011

bila sang kenari terbang rendah

Views
Itulah kata-kata yang boleh aku luahkan untuk perlawanan kedah Vs perak di stadium Darul Aman semalam. Terbang rendah menyebabkan ia mudah disambar seladang tapi itu hanyalah kata-kata kosong je. Aku memang tak tengok game semalam tapi itu tak bermakna aku tak tahu apa-apa. Mungkin ramai penyokong kedah tak berpuas hati dengan game semalam kan? Erm tak salah aku, pengadil agak kurang adil semalam dengan tidak mengesahkan gol yang telah memecahkan pertahanan perak. First2 aku pun tak boleh nak komen lebih2 sebab aku tak tengok game tu tapi lepas aku tgk video kat laman FB penyokong hijau kuning, ada kesilapan kat situ. Gol pertama aku tak nampak apa masalahnya, mungkin reff akan kata outside tapi mungkin gol kedua tu aku agak sangsi sedikit. Mungkin bola jatuh pada tangan penjaga gol tetapi bukan pada pemain kedah. Banyak kali aku ulang..huhu..malam tu malam penentu, pastinya kedah mahupun perak sedang berlumba-lumba nak dapatkan gol dan aku tak pernah salahkan pemain2...ni kata2 aku petik dari admin penyokong hijau kuning...

Sudah-sudahlah la tu marahkan reff..dari samalam lagi kan..x boleh nak buat apa dah..saya pun x puas hati dengan reff tu, tapi redha ja la..setakat ni saja perjuangan team hijaukuning dalam saingan piala malaysia 2011..Selamanya HIJAU KUNING TETAP DIHATIKU.

Rasa sedih juga tapi nak buat macam mana kan, benda pun dah jadi. Mungkin reff tu nampak apa yang kita tak nampak..hehe..untuk pasukan perak, tahniah. teruskan usaha lagi. walaupun perak menang tipis sebenarnya tapi itu dijadikan pengajaran sebab mana la nak tahu kan akan jadi kat pasukan perak plak..^_^

Majulah sukan untuk negara..peace!!

1 comment:

Muhammad Naim Abdullah said...

^^&&*(()))))))))))

tensen2

next season

mARlon akan kembali.. :P