Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Sunday, September 18, 2011

Bola lagi?

Views
Kepada sesiapa yang ada membaca entry aku (kalau ada la kan) mungkin dalam minggu ni entry aku semuanya pasal bola...erm nak buat macam mana kan, malaysia hari ini amat hebat memperkatakan tentang bola so kita crite jela ye yop..Ada jugak member aku tegur, "wah ko ni fanatik jugak ye pasal bola"...hehe...aku ni takde la fanatik sangat pun. Dalam fanatik pun kalau ada bola, aku tak akan menahan mata ni tengok bola. Kalau mengantok aku tetap pegi tidur pastu esoknya aku baca paper je..huhu! Kebanyakkan kalau aku buat macam tu kalau pasukan MU la kan sebab game dorang selalunya time pagi2...hehe

So lupakan pasal kisah tue. Aku nak cerita sikit la kan pasal game semalam antara perak Vs sabah dan juga kedah Vs johor. Aku agak gembira jugak dengan peningkatan pasukan perak sebab dorang main agak baik sedikit tapi itu tak bermakna baik secara keseluruhannya. Masih perlu diperbaiki sebab pasukan kita ni tak kira la pasukan mana pun kan, kalau dapat gol mula la lupa diri dan pertahanan pun mula la jadi kucar-kacir. Haisshhh ni yang teman tak brape nak gemor ni..hehe..pape pun tahniah la buat negeri perak yang menjadi pendahulu untuk kumpulan A.

Untuk kedah pula memang perlawanan semalam agak mendebarkan la jugak (pening sebab asyik tukar siaran antara tv1 & astro arena). Tiap kali dapat gol mesti lepas tu pihak lawan dapat gol jugak so bila dah mendahului tu bukanlah dalam tempoh yang lama sebab lepas tu akan jadi seri. Agak terkejut jugak sebab johor boleh bangkit untuk serikan mata dan itu menunjukkan perlu tingkatkan pada pertahanan baik untuk pasukan kedah ataupun johor. Untuk pasukan kedah, lepas ni masih ada dua perlawanan lagi jadi rasanya korang mesti la kena berusaha lagi la kan...takpe,aku sentiasa akan menyokong pasukan hijau kuning...

p/s : yang lawaknya macam mana la pasukan n9 boleh kalah dengan pkns..2-0 plak tue...adehhhh~
Post a Comment