Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, September 20, 2011

arghhhh!!!

Views
seriously, dalam beberapa hari, minggu, bulan ataupun tahun ni susah sangat aku nak keluar idea yang maha hebat untuk aku coretkan dekat FikrahIslam ni. Aisehman, susah la macam ni. "ala ada ke yang baca tulisan ko tuh!"..gulp!

Tak kisah la ada orang baca ataupun tak sebab bak kata ramli sarip, aku menulis bukan kerna nama!! so itu bukanlah niat sebenar aku ok. Niat aku dengan tulus dan ikhlas nak sedarkan dan kongsi ilmu yang aku ada ni. Lebih-lebih lagi aku ni memang minat bidang penulisan ni..hoho..

Tolonglah bagi idea skit kat aku neh..dah banyak draf aku buat tapi satu pun tak menjadi..hurmmm..

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

AKu menulis bukan kerna nama. kerna sifat kasih sesama insan.

Begini Azie. kita sebagai penulis di alam maya kena berlapang dada.

Penulisan mesti tulus, lain la macam aku, hentam oghang. huhu

1) Ikhlas menulis kepada Allah. Selalu aku cakap blog2 dakwah yg aku baca,

2)Banyakkan membaca. Insha ALlah, Idea akan datang bak ujan yg lebat membasahi daun-daun yg tandus dan kering di celahi itu berdebu menebal..

3) Hope ang paham..

p/s: sabtu nie kedah lwn sabah tau, kalo xsilap. sokongan anda amat diperlukkan.. :)

p/s 2: lagu shoutul amak yg kita dok dengar nie leh jadi inspirasi..

^_^

Unknown said...

yup,betul tu..setuju sangat dengan apa yang ang cakap tu..

InsyaAllah,aku pasti akan tetapkan keikhlasan aku pada setiap bait perkataan yang aku tulis..

aku sebagai penulis hanya membantu..

p/s : thanks naim,hargai sangat teguran ang tue..

p/s : owhh pastinya sokongan aku mengiringi para pemain hijau kuning..huhu!

^__^