Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Tuesday, September 20, 2011

arghhhh!!!

Views
seriously, dalam beberapa hari, minggu, bulan ataupun tahun ni susah sangat aku nak keluar idea yang maha hebat untuk aku coretkan dekat FikrahIslam ni. Aisehman, susah la macam ni. "ala ada ke yang baca tulisan ko tuh!"..gulp!

Tak kisah la ada orang baca ataupun tak sebab bak kata ramli sarip, aku menulis bukan kerna nama!! so itu bukanlah niat sebenar aku ok. Niat aku dengan tulus dan ikhlas nak sedarkan dan kongsi ilmu yang aku ada ni. Lebih-lebih lagi aku ni memang minat bidang penulisan ni..hoho..

Tolonglah bagi idea skit kat aku neh..dah banyak draf aku buat tapi satu pun tak menjadi..hurmmm..
Post a Comment