Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Wednesday, September 14, 2011

Perak Vs Kedah

Views
Musim bola kembali lagi tapi yang melemahkan semangat aku bila dua pasukan kegemaran aku bertembung dalam satu perlawanan...adehhh~ susah tue...Mungkin dalam perlawanan seperti ini membuatkan aku serba tak kena. Yela, nak sokong mana satu ni...Perak ke Kedah?

Akhirnya aku ambil keputusan nak buat macam perlawanan sebelum ni iaitu pasukan mana menang pasukan tula yang aku sokong. Walaupun benda tu nampak macam tak adilkan..Argh! lantak la..huhu! Yang aku tahu kedua2 negeri ini amat bermakna buat diri aku.

Pape pun, aku nak ucapkan tahniah! kepada pasukan perak yang menang perlawanan semalam 2-1 dengan kedah. Untuk kedah plak, jangan sedih atau putus asa ok. Korang mesti boleh mengejar mata lagi, chaiyok!!




Post a Comment