Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Monday, May 6, 2013

Berlalunya 5 Mei 2013

Views
  


Tahniah buat Barisan Nasional
Buat PR, cuba lagi 5 tahun akan datang

Sesiapa yang kecewa atau tidak puas hati dengan keputusan ni, cepat-cepat la korang pergi ambil air wuduk pastu pergi solat. Doakan kesejahteraan negara. Doakan supaya pemimpin "bijak" dalam mengemudikan tongkang yang besar ni. Daripada korang memekak kat Facebook atau kat twitter, masalah tak akan selesai. Keputusan dah dibuat, terimalah dengan hati yang terbuka walaupun keputusan yang dibuat dalam keadaan penuh "syakwasangka". Tak apa, biarkan. Allah itu Maha Mengetahui kan..^_^

Kepada pemimpin dan kerajaan baru, kami rakyat Malaysia mengharapkan keikhlasan anda semua dalam menjalankan tugas anda sekelian. Jangan ada sikap bongkak bagi yang menang dan jangan ada sikap berputus asa bagi yang kalah. Teruskan perjuangan.



p/s : Mengantuk giler aku hari ni. Politik punya hal..adehhh! Tak mampu nak buat entry panjang..
Post a Comment