Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, December 4, 2012

Bila kerja dgn semangat..yke?

Views

Assalammualaikum semua..

Selamat malam. Makan apa je malam ni? Aku? Hm disebabkan aku masih bujang dan single mingle, meggi jela yang boleh jadi santapan aku malam ni. Kesiankan? Poyo!

Hari ni punya la semangat datang kerja, konon nak buat kerja la kan tapi setakat sampai pukul11 je kalau tak silap aku la kan. Komputer ada problem so siapa yang buat kerja tu (kononnya la kan) dah start kecewa sebab tak boleh nk buat kerja. Memang sedih!

Kalau takat 2,3 jam tu mungkin okey la...........actually sampai pukul5. Yup, boleh dikatakan bosan tahap gaban. Lebih2 lagi bila handphone aku menjerit2 minta di"charge"kan. Last2 terus lup je handphone aku tu dan aku......tambah bosan!!

p/s : Hari yang paling gembira dalam kesedihan. Lawak betul la..

2 comments:

pro2chilox said...

cam kenal arr pc ni... ngee... :p

Unknown said...

yke? haha...

coverline plezz...