Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Monday, December 10, 2012

Bila munculnya bola

Views

Assalammualaikum semua..

Selamat pagi..

Sekali lagi isnin muncul lagi dan aku tahu masing2 tengah layan mood mengantokkan lebih2 lagi malam tadi ada dua game ya melibatkan malaysia vs thailand dan man. city vs man. united. Serius, excited giler tengok bola semalam. Nasib la ada member yang boleh temankan. Actually, dia yang excited sebenarnya.

Pada perlawanan kali ni aku rasa dah cukup baik tapi ada jugak yang longgar. Peluang ada tapi tak dapat disudahkan dengan baik. Aku just pelik kenapa badrol tak dapat bola langsung semalam. Aku ingatkan aku sorang je yang perasan, rupanya admin hijau kuning pun perasan. Mungkin pada mereka, badrol dah takde sengat lebih2 lagi gaya dia sebagai hero bagaikan dah ditutup sepenuhnya. Rasa sedih sangat bila dia dikeluarkan. Dia dapat bola pun masa bola tu dalam keadaan "nyawa2 ikan" je. Sedih!

Apa2 pun goodluck pada pasukan harimau malaya kita. Mereka perlu usaha lebih keras lagi jika mahu melangkah ke final. Bukan senang untuk bermain di tempat lawan sebab sokongan mereka lebih padu. Jadikan pengalaman bertemu dengan indonesia sebagai semangat untuk mereka terus berjuang. Kalau dengan indonesia kita boleh menang, takkan la dengan thailand kita nak mengaku kalah..bersemangatlah harimau ku!

p/s: selamanya harimau malaya!

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

go go go kedah... haha

silap.. malaysia!!! :)

Unknown said...

haha..

go go go kedah..

eh silap jgk..malaysia!!