Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, November 13, 2012

Deepavali

Views

Selamat tengahari semua. Alhamdulillah, kita masih lagi bernafas di muka bumi Allah ini.

Hari ini hari gembira untuk semua kaum yang beragama hindu dan yang pastinya orang yang tergolong dalam group aku pun tumpang gembira jugak sebab boleh join cuti..haha..jangan salah faham yer.

Baru2 ni aku ada terbaca tentang perkongsian maklumat para sahabat aku kat facebook pasal ucapan untuk perayaan agama lain tapi aku pun tak boleh nak bagi pendapat sebab aku tak baca pun info tu. Aku hanya terbaca status sham kamikaze pasal hal ni dan aku rasa ada salah faham terjadi antara dia dengan para pengomen. Apa yang aku ingat dia ada sebut pasal "salam" dan dia ada sebut nama UAI. Aku harap salah faham tu dah dileraikan.

Aku pun tak berapa tahu hukum2 ni dan pada sesiapa yang tak tahu atau nak tahu lebih baik korang tanya pada yang pakar. Kita boleh baca benda yang orang lain share tapi jangan terlalu percaya hanya dengan satu sumber sebab lama2 ianya akan jadi satu fitnah tanpa kita sedari.

P/s : berhati2 dalam mengutarakan pendapat dan buah fikiran, takut nanti sebab mulut badan binasa.

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

:)

Ustaz Azhar Idrus dah terangkan.. semoga semua pahe noh.. :)

p;s:balik kg ka?

Unknown said...

psl Ustaz Azhar terang tu aku tak baca pun sebab aku terbaca status sham tu je..tu pun sekilas pandang je..

p/s : mesti la balik,aku cut seminggu..huhu!