Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Sunday, November 25, 2012

Bila bola datang lagi!

Views

Assalammualaikum semua..

Alhamdulillah, syukur kerana masih bernafas di bumi Allah ini. Doa sentiasa ada untuk saudara di Gaza yang sedang bertungkus-lumus untuk berjuang demi keamanan negara dan juga agama..amin..

Malam ni telah berlangsungnya perlawanan di antara singa dan harimau dan yang pastinya malam ni harimau dah hilang taringnya. Walaupun aku tak tengok tapi aku dah rasa mood kekalahan tu. Bukan aku nak lemahkan semangat ataupun nak kutuk tapi tengok cara dorang main pun dah tahu. Aku siap cakap kat kakak sulong aku yang malaysia tak akan menang untuk musim. Hm okey, sorry..aku tak patut cakap macam tu..

Oh lagi satu, kfcm pun macam dah hilang taringnya. Mungkin sebab dah nak kahwin kot..hahahaha..ehem ehem

Apa2 pun selamat maju jaya untuk harimau malaya kita. Buktikan kat dunia yang kita mampu untuk julang piala tu sekali lagi.

Hm aku tak tahu game badrol bahtia macam mana malam ni tapi apa2 pun dia tetap hero ku..ohoiii..haha..kedah tetap di hati ku..

p/s : selamanya harimau malaya "."

Post a Comment