Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Saturday, August 27, 2011

Raya Oh Raya

Views
Lagi 2ari lagi je kita umat islam akan menyambut hari yang boleh dikatakan sebagai kejayaan kita setelah berpuasa selama sebulan. Syukur ke hadrat ilahi kerna aku dapat menyempurnakan ibadat puasa dengan sempurna moga ianya benar-benar membawa aku ke jalan yang lebih baik lagi, InsyaAllah....Persiapan raya yang agak sederhana telah pun aku lengkapi, hanya perlu siapkan beberapa kuih untuk dijadikan juadah tetamu. dah 2ari juga aku bertungkus-lumus membantu ummi kat dapur dan mengadap oven...hehehe....

Sambutan kali ini bagi aku agak menyeronokkanlah memandangkan aku sudah setahun bertapak di mpob dan juga telah mengecapi beberapa kejayaan untuk menaikkan taraf hidup aku ni, Alhamdulillah......Dengan kehadiran anak sedara aku iaitu Athirah, Uzair dan Azeem amat mengembirakan aku sekeluarga. riuh rendah jugak dibuatnya......

Moga kegembiraan yang aku kecapai tatkala ini berpanjangan hingga nafas ku yang terakhir...aminnn...Selamat menyambut hari raya, maaf zahir dan batin dari saya, Azean Musfirah...=)

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

Salam alaik azie..

NAIM, nak ucapkan selamat hari raya. ampun maaf selama perkenalan kita di forum buat azie termajuk/terkecil ati kan.. minta maaf k,,,

^_^

Lagi satu, nak duit raya. ko taraf akak. aku taraf adik. haha

^_^

p/s: balik kg x?

Unknown said...

wslm naim..

AZIE pn nak ucapkan slamat hari raya jgk kat naim dan azie pun mintak maaf jika azie ada terkasar bahasa k..

untuk pengetahuan ko,klu ko nak duit raya..datang la rumah aku dulu..haha..(^_^)

p/s: mst la blk kg. ada kat kg dh nie..huhu!