Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Friday, May 27, 2011

oh komuniti iluvislam

Views
Pada suatu hari..hehe..aku telah menjumpai 1forum yg amat menarik perhatian aku n itulah kali pertama aku tgk forum yg mcm tue..mempunyai broadband memberi kelebihan pada aku apabila aku blh tgk forum ni dari jauh je dan akhirnya pada 16 dec 2010 telah membuatkn aku utk join forum nie..di situ la titik tolak permulaan aku sebagai penulis cerpen kt dlm forum tue..bakat menulis yang terpendam semenjak sekolah (walaupun bm aku fail..ttteeetttt!!),Komuniti ILuvIslam (KILI) nilah yg telah memberi peluang kat aku utk tunjkkan bakat aku nie..*senyum lebor*...

Semenjak tu aku semangat utk menulis dan sentiasa perah otak aku ni utk cri idea2 yg bru (bukan senang ok)..tiap komen yg diberikan oleh pembaca telah membantu menyemarakkan semangat aku untuk trs menulis,menulis,menulis dan menulis..

Dan kerana KILI jga lah aku dapat jumpe 'geng' aku yg membuatkan hidup aku ceria-secerianya...muahahahahaha (des kata ni cra gelak jahat..huhu)..rsa srnk sgt knl korg..nur,k.zu,des (bru aku prasan,aku xadd des pn dlm KILI tue),nuar,kugar,nas,exora,ecah,fiqah,naim (otomen mata kuning) dan sape lg ekk...erm dan ramai lg...(mcm rmai je kn nk sebut)...pape pn aku xakn lupe kenangan kita walaupun aku join KILI tu juz 5bulan jerk...terutama sekali kenangan kita time tiap post yg kita lakukan pasti mendpt perhatian n 'dtego' ngn mod..hahahaha..xleh bla time tue (jd popular kjp)..

tup tup tup..kitaorang dapat kejutan (bukan dpt hadiah ok)..kitaorg mendapat khabar berita mengatakan bahawa KILI akan ditutup pada 29 mei 2011 ini. satu kejutan lektrik utk kitaorg (members KILI) sbb laman tu akan ditutup tapi xsepenuhnya la juz laman itu akan dijadikan laman utk soal jawab je...so tiada post n tiada komen. bagi aku,berita tu amatlah menyedihkan kerana t'paksa tinggalkan forum tue..hukhukhuk!!! mungkin nnt aku juz tgk2 mcm tu jela..mgkn xsekerap dl..

pape pn selamat tinggal KILI..kenangku dalam doa mu..peace..!!!

No comments: