Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Wednesday, May 4, 2011

osama meninggal..??

Views
GAMBAR disiarkan televisyen Pakistan menunjukkan wajah Osama Bin Laden
yang didakwa Amerika Syarikat berjaya dibunuh (kiri) berbanding
gambar fail pemimpin Al-Qaeda itu. Bagaimanapun kesahihan gambar
berkenaan masih dipertikaikan agensi berita antarabangsa
berikutan gambar berkenaan berkedudukan sama. - Foto AFP
 
 

aku rsa di ingatan kita masih lagi terpahat peristiwa 11sept yang telah lama berlalu dan juga telah memperkenalkan Osama Bin Laden di mata dunia tapi peristiwa tue nampaknya masih lagi tiada berpenghujung.inilah kali pertama aku m'bincgkn soal politik dlm entry aku kali ni..huhu..agak gemuruh sbnrnye,tkt disalahertikan..
 
Berita tentg kematian Osama Bin Laden telah tersebar luas ke seluruh dunia. ada yang terkejut dan ada jugak yang 'meraikan' perkara itu. kononnye mereka (org amerika) telah berjaya menumpaskan ketua kumpulan Al-Qaeda itu. hurm leh caya ke??
Bagi aku sush gk la nak percaya tp itu tak bermakna aku menyebelahi dia.yela,aku agak was2 dengan perjuangan dia selama nie..benar @ tidak..?? aku ingtkan bila tertumpasnya osama ni akan meleraikan semua spekulasi yang ada tapi nampaknya macam menambahkan spekulasi je kn..hehe
 
aku agak terasa bila baca tentg "kubur" yang menempatkan jenazah osama.perlu ke dilakukan di laut..?? aku agak musykil dengan apa yg jadi.sepatutnya mereka menghormati agama lain dan tindakan mereka tue macam nak menghina agama islam (itu pendapat aku je k)..
aku pun tak berani nak ckp lebh2,tkt t'jerat diri sendiri plak kan..hehe..pape pn,klu osama benar2 telah meninggal dunia..aku harap perjuangannya ke arah menegakkan kebenaran dan agama islam,klu tak..erm Wallahhualam..moga rohnya dirahmati Allah..Al-Fatihah,amin..
 
 
Post a Comment