Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Thursday, May 26, 2011

yeaa..!!!

Views

syukur Alhamdulillah..tanggal 21hb Mei 2011,pukul 7.20 pagi...telah lahir seorang bayi lelaki yang diberi nama Miqael Azeem b. Abdul Karim...ini bermakna makin meriahlah keluarga kecil ku ini...walaupun dia dilahirkan secara pembedahan,Alhamdulillah...kakak aku dan bayinya telah selamat pulang ke rumah pada hari ini..yeaaa!!! seronok yg tak terhingga dibuatnya..hehe..pape pn,untuk buah hati acu yang lg dua tue iaitu Athirah Batrisyia dan Mohd Uzair,korg tetap acu sayang tau..ehehe..doa aku utk maqael azeem,harap bila besar nanti jadilah manusia yang berguna dan umat islam yang sentiasa berpegang teguh pada ajaran islam yer..aminnnn...

2 comments:

Cik TTK said...

wahhhhh..dah balik yek..boleh lah aku menyemak dekat rumah korang..keh3

Unknown said...

blk dh..blh2,dtg r..
pintu rmh aku sntiasa t'buka utk korg nyemakkn diri kt rmh aku neh..hahaha
eh jgn lupe,bwk bekal siap2 ekk..huhu