Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Saturday, October 6, 2012

Syukur

Views
    



Selamat Petang Semua!!

Syukur ke hadrat Ilahi kerana kita masih lagi bernafas di bumi Allah ini. Hari ni hari sabtu dan hari yang paling membosankan aku..arghhh!! Ala macam la aku tak pernah bosan macam ni kan..hehe..selalu kot sampaikan aku pun dah naik biasa kalau bosan2 ni,takde hal la kan..(belagak la plak). Aku tak sabar nak balik raya haji ni je..hukhuk!!

Kerja? buat masa sekarang okey je mungkin pening skit pasal sistem sebab banyak step, takut tersalah buat je. Yela, dulu aku bukannya releasekan buku. Takat cop dan index tu boleh la kan. Takpe, pengalaman dan kemahiran tu penting..huhu! Hari jumaat ni nak kena pergi bengkel, benda tu mengingatkan aku tentang team building yang pergi dulu. Hurm rindu jugak la kan. Best sangat masa pergi tu, kebetulan plak masa tu aku baru je masuk kerja. Pergi lawatan ke dua library iaitu Bernama dengan International Medical Univercity, banyak kenangan tapi aku tahu hakikatnya yang aku akan berhenti jugak kerja kat situ. Memang itu yang aku nak walaupun berat hati.

Apa2 pun keputusan telah pun dibuat dan aku dah selamat kerja kat sini. Alhamdulillah, rezeki dari Allah dan aku tak akan sia2kan peluang yang datang. Aku pun dah hampi sebulan kat sini dan Alhamdulillah takde masalah lagi la kan (kot2 la menangis nak balik..haha). Harap keadaan macam ni berjalan dengan lancar InsyaAllah...

p/s : ramai plak suh aku cari calon orang johor..hurm?? tengok keadaan la..hahahaha!!

No comments: