Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Monday, October 8, 2012

aku sepatutnya happy..

Views
   


Selamat Malam Semua..

Syukur, Alhamdulillah aku panjatkan doa kerana masih lagi bernafas di bumi Allah ini yang penuh dengan dugaan yang tidak pernah kita sangkakan. 

Benar, hari ni mood aku kurang baik tapi mengikut situasi aku patutnya tengah gembira sekarang ni..aku..

Aku rasa aku dah dapat jawapan kepada persoalan yang dah lama bermain kat kepala otak aku ni dan sebenarnya jawapan itu yang berlegar dalam kepala otak aku selama ni. Benda yang aku risaukan selama ni dah pun terjadi dan aku tak nak salahkan sesiapa pun sebab aku tahu puncanya adalah aku..

..aku..





....................






...........................
 
 
 
 
 
...........................
 
 
 
 
 
..sorry, aku rasa aku nak menangis masa ni dan aku tak mampu nak taip apa2 pun..

Ye, aku tak sepatutnya sedihnkan? aku patut gembira

:'(

No comments: