Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Thursday, December 22, 2011

Rindu

Views
Assalammualaikum semua!!

Rindu sangat aku nak update blog comey aku neh tapi tak kesampaian lagi sebab labtop masih rosak lagi dan aku asyik update guna samsung tab ni je. Tak puas aku nak mengarang,yela kecik sangat kot..hehe.. Sebenarnya banyak benda aku nak update tapi tunggu jela ye. Insyallah nanti aku akan update apa yang patut..

Penutup tahun 2011 sudah hampir di kemuncaknya. Kalau ikut kalendar islam kita sudah pun menyambut tahun baru kan. Nanti aku update apa yang jadi kat diri aku selama berada di tahun 2011 ni,macam2 jugak la kan..hehe

So tunggu jela ye..
Post a Comment