Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, December 6, 2011

Fuhhhh lega!!!

Views
Selamat malam semua!! Apsal happy lain macam je malam ni? Pelik? Aii nak happy sikit pun tak boleh ke..huhu!! Actually hari ni datang kerja dengan hati yang tak tenang dan serabut giler la kan. Tak boleh nak fokus kat kerja langsung dan tetiba inbox aku ada emel dari seseorang. Siapa tu? Semestinya si jantung hati aku Cik Misbah..hahahaha!!!

Hari ni aku cite macam2 benda kat dia. Bak kata orang,permata tiba2 datang bergolek. Tunggu apa lagi kan..hehe..last2 aku lega sangat sebab semua benda terluah. Thanks sesangat kat dia sebab bagi semangat kat aku dan membuatkan aku tersenyum2 baca dia punya emel.

Thanks Mis,aku hargai sangat. Aku tak tau la kau baca ke tak blog aku ni tapi kalau kau baca,apa yang aku boleh cakap..aku gembira sebab kau kawan aku dan janganlah jemu untuk bagi semangat kat aku macam tu lagi yer. Aku amat perlukannya. Sayang kau..(harap2 dia tak baca,malu kot..hahahaha)

Aku harap apa yang dia impikan selama ni termakbul..aminnn!!!

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

Bagus ang dah happy.. :)

Unknown said...

haha...

thnks kat ang gak naim..