Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Friday, December 30, 2011

berakhirnya 2011

Views
Pejam celik pejam celik, tahun 2011 sudah pun sampai di penghujungnya. Tak sangka kan, begitu cepat masa berlalu dan bermacam2 jugak yang terjadi dalam tahun 2011 ni. Entry aku kali ni khas untuk aku imbau kembali kenangan 2011 ni. Actually tak banyak berubah pun...

Kalau dari segi kerja aku masih lagi bekerja di tempat yang sama, takde perubahan tapi sedih jugak la sebab masih lagi kempunan nak dapat kerja yang lebih baik lagi. Pape pun buat sementara ni aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ni..

Dari segi keperluan pula, Alhamdulillah tahun ni aku dapat merealisasikan keinginan aku untuk memiliki sebuah kamera. Walaupun pun kamera tu tak la sehebat kamera orang yang profesional tapi ianya cukup membuatkan aku gembira...

Beberapa orang telah muncul dalam hidup aku dan tidak kurang juga orang yang meninggalkan aku. Dalam tahun ni (tak ingat buan bila), datuk sedara aku telah pun meninggal dunia. walaupun aku tak berapa rapat dengan dia tapi kehilangan dia amat aku rasai. kelahiran miqael azeem dalam keluarga aku,menceriakan lagi suasana...

Cinta? perpisahan dan pertemuan yang tidak disangka....

Kembalinya aku ke bumi jelapang padi yang amat aku rindui. zana, sahabat ku telah pun selamat melangsungkan perkahwinannya baru2 ni. harap dia sentiasa bahagia di sisi suami...asha pun dah bertunang sewaktu kita sibuk merayakan aidilfitri. moga sampai ke jinjang pelamin....abang anep dan kak nas pun telah melangsungkan perkahwinan mereka 26hb hari tu. mintak maaf sebab tak dapat hadirkan diri...

Berakhirnya kegembiraan aku melayari forum komuniti iluvislam. mengubati kekecewaan dengan kehadiran saffmuslim kemudian datangnya impian yang pernah di impikan dahulu kala, fikrahislam datang memberi peluang menjadikan aku seorang penulis. semuanya memberi peluang kepada aku untuk berkenalan dengan rakan2 maya sehingga menjadikan mereka sahabat sebenar....


kehidupan yang penuh dengan kesederhanaan membuatkan aku rasa bersyukur. tiap kesedihan yang aku alami diakhiri dengan kegembiraan. aku harapkan tahun 2012 akan lebih menggembirakan buat aku..aminnn..
Post a Comment