Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Monday, December 12, 2011

kecewa?

Views
Assalammualaikum semua.. Selamat petang..!!

Hari ni dah masuk hari keempat aku berada di Negeri Jelapang Padi, Kedah Darul Aman. Rindu sangat dengan negeri tempat aku dibesarkan. Banyak kenangan tersimpan rapi di setiap daerah yang aku singgahi dari kecil sampai besar tapi saat ni aku rasa kecewa sangat, tak tahu kenapa. Aku dapat rasakan yang aku berada kat negeri yang sama, tiada perubahan. Tempat yang aku rindui telah mengecewakan aku 100%. Sedih sangat....

Perlu ke aku nak emosional over sangat macam ni? Tak perlu kot. Aku just taknak berprasangka buruk dengan orang sebab tu aku suka buat perancangan dengan lebih awal. Aku tak suka sesuatu terjadi dalam keadaan kebetulan, serius aku tak suka! "ala nak buat macam, benda tu kita tak boleh nak elak"..Yup, memang kita tak boleh nak elak jadi bersedia dengan lebih awal. Aku tak suka menunggu untuk tahu apa yang akan jadi "nanti".

Aku memang cuba nak kawal kemarahan aku bila aku fikir yang aku perlu beri ruang tapi macam mana dengan aku? "dalam dilemma?" Tolong la jangan rasa macam sebab aku rasa aku dah tanya kepastian dengan lebih awal lagi sebab aku pasti perkara macam ni memang akan jadi. Aku rasa macam nak balik kl malam ni jugak!

Disebabkan terlalu tension, jom kita layan lagu anuar zain ni dulu..kita layan jiwang ok..huhu!


3 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

MARLon dan nelson x mai kedah..

kita sambaq player samba.haha

beberapa palyer kedah banyak berhijrah. haha

p/s: saja ubah topik. haha

Unknown said...

sengal ang noh..

aku pun rasa pelik sebab tiba2 ang

cakap pasal player kedah..

p/s : saja nak sedapkan ati aku ka?

hehehe...

Muhammad Naim Abdullah said...

macam besa la, aku nak pujuk2 aku xpandai..

awek xdak. x pengalaman la.haha

:P