Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Wednesday, January 12, 2011

takut ke..hurm

Views

Mimpi ku



pagi tadi aku bangun dengan perasaan gembira sgt..haa nk tau sbb apa x,sbb mlm td aku mimpi satu peristiwa yang xpernah terlintas kat otak aku yang comey neh.first2 t'jaga dr tdo tue aku pelik jga la kenapa aku mimpi 'bnda' tu mlm td,erm aku pn xde jwpn utk soalan tue.kebtln plak ada slh fhm antara keluarga aku tp bkn la besar sgt la..ala gdh2 manja kononnye..huhu..so berbalik pada mimpi aku tue,keakraban family aku dh kembali pulih spt sedia kala (dlm mimpi jela kn) tp yg mengejutkan aku ialah ada seseorg yg muncul dlm mimpi aku tue.aku mmg kenal dia sgt tp xsgka plak smpai masuk mimpi kn..bila t'jga tue ada jgk la aku t'pkr,kenapa dia?pening jgk la bila pkr psl mimpi tue n aku btl2 mengharapkan mimpi tue menunjukkan petanda yang baik2 jela kan..bohong la klu aku xmgharapkn 'bnda' tue benar2 terjd tp aku thu ianya takkan terjd.klu btl la aku xdpt merasainya di dunia yg nyata ni,dlm mimpi pn xpe..aku trime dgn hati yg t'buka..
Post a Comment