Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Wednesday, January 5, 2011

2011..??

Views
bagi aku tahun 2011 ni amat la menyedihkan apabila pembukaan thn baru ni aku di sajikan dengan pelbagai dugaan,sabar jela kan..aku ni sbnrnye memang jenis yang panas baran n suka cakap lps je tapi masalahnye aku ni suka sangat jaga ati orang lain,tu yg kdg2 nak marah tak jd nak marah so asyik pendam jela.ada yang sudi mendengar tapi...aiyooo nasihat 'dia' xleh nak masuk lgsg.aku abaikan.xde org untk diceritakan pn xpe,aku no hal.masih bole lagi handle sendiri.banyak benda yg aku tak puas ati sbnrnye tp aku pun tak boleh nak buat macam mana kan.tak tahan tu yg aku ngadu jela dlm bl0g aku yg comey ni ha..sabar,sabar n sabar jela..

 
Post a Comment