Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Monday, January 17, 2011

kini dan selamanya

Views
ntah kenapa hari ni aku rasa lain sgt
lain daripada biasa..
aku xtahu apa yg aku fikirkan skrg ni smpai aku rsa lain..
tapi alhamdulillah,apa yg aku tahu..
aku sudah berubah..
dari buruk ke baik..dari baik ke lebih baik..
aku bersyukur sgt dgn jalan yg tlah diberikan oleh Allah s.w.t..

byk perkara tlah merubah aku..
syukur..aku tlah temui jln tersebut sblm aku jauh t'sesat..
entah kenapa aku mulai berubah..
cara pemikiran,cara pemakaian..
agak2 sume kwn2 aku akan t'kejut ke?? hehe..
dgn hati yg ikhlas,kini aku berserah segalanya pada Allah s.w.t..
m'hrpkan dia sentiasa melindungi aku dr anasir2 luar..
dari bisikan syaitan yg tak berkesudahan menyesatkan anak2 adam..
setelah beberapa bulan aku berkarya (iluvislam)..
dan melihat karya org lain..
membuatkan aku tertanya-tanya bahawa..
butanya aku tentang agama..

sebenarnya..
aku hanya manusia biasa yg sering alpa dlm kehidupan..
sehingga tidak menyangka byk perkara yg aku belum ketahui lg...
walaupun tidak mendapat sokongan dr sesiapa pun..
tapi aku tetap bersyukur kerna..
tuhan sentiasa bersama aku..

kpd sesiapa yg pnh aku kasari dan aku sakiti..
dgn hati yg tulus ikhlas..
maafkanlah aku seadanya..
aku hanya manusia biasa yg sering melakukan kesilapan..
yang aku sendri tidak sedari..

kerana saat ini,tlah bermulanya sesi taubat ku yg amat bermakna..
kerna takut,nyawa dicabut sblm bertaubat..
Ya Allah,takutnya aku pd seksaan-MU..

2 comments:

M.O.N.E said...

kak yan aku pon lane suka bukak iluvislam.com.....suka sgt...semoga kita mendapat hidayah dripdaNYA....agar kembali ke jaln yg betul...amin....=)

Unknown said...

alhamdulillah,bersyukur sgt..
happy sgt kalau kwn2 aku pn turut berubah..
insyaAllah,berubah la secara perlahan2..
moga2 apa yg kita buat diredhai oleh Allah..
aminnn...