Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Thursday, January 27, 2011

isi apa yang kosong..erm..

Views
aku pun tak tahu apa rancangan aku lepas ni..
seyes,tak nampak langsung masa depan aku neh..
urgghhh tensionnye..!!!
keje tak dapat lagi,jodoh pun tak pasti lg..
apa lagi ek..
erm tu je kot..huhu..
sabo jela kan..




..masa depan psl jodoh ni pun aku xnmpk
..nak harapkan khairul fahmi minang aku
..sampai ke sudah dia tak dtg minang kot
..baik dia g minang awek dia tu kn..aiyoo
..rsa mcm dh xnk pkr psl benda tu
..jadi single mingle pun xpe



..xlarat nk isi permohonan kerja..
..mcm borang tu lgsg tak sampai..
..ke dorg mls nk baca..
..sengot betul la..
..kdg2 rsa mcm putus asa je kan..
..tapi tak boleh..
..nampak sgt aku tak usaha..
..sape ada kje kosong tu..
..mai la rekemen kat aku ekk..



Post a Comment