Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Sunday, September 9, 2012

Debaran

Views
 


Selamat Malam Semua!

Berdentam-dentum nyanyian kat rumah YB depan rumah aku ni. Terlupa plak malam ni dia buat open house kat rumah dia. Hm masih dalam mood raya diaorang ni..hehe..

Alhamdulillah, aku dah selamat sampai di kampung halaman. Debaran tu aku masih belum boleh hilangkan, mungkin sebab akan melalui proses penilaian dulu. Harap2 semuanya berjalan dengan lancar la kan. Seminggu ni kena bekerja keras sikit la, nak settlekan pasal medical checkup pastu pasal rumah lagi. Dah la jauh, susah jugak tu. Takpe, usaha tu penting. Dah dapat takkan la nak biarkan macam tu je kan, kena tambahkan usaha tu lagi. Bukan senang aku nak dapat semua ini.

Pasal benda lain aku tak risau sangat, yang aku risaukan pasal rumah tu jela. Kalau takde rumah memang susah. Perancangan pun dah buat baik punya dan harap2 takde la perancangan tu terpesong last2 minit plak.makin kelam kabut plak aku nanti..hehe

Aku lapor diri 18hb nanti, mungkin akan bertolak dalam 16hb kot. Hm macam2 perasaan ada. Biasa la kan, first time nak mengadap kursus induksi ni kan..hahaha..betul2 jakun..huhu

p/s : doakan yang terbaik untuk aku..^_^

2 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

hehe..

:)

x pi sama ka ghumah yb 2 :P

Unknown said...

takde maknanya la..

lepak ghumah lagi best..

hehe..