Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Thursday, August 2, 2012

Ogos datang lagi

Views




Selamat Petang Semua!!

Mesti sekarang ni semua orang berpusu-pusu balik dan membeli juadah di bazaar ramdhan. Tak kurang juga yang sibuk di dapur untuk memasak. Apa saja menu yang terhidang pastinya kita bersyukur dengan rezeki yang telah diberikan..amin..

Berlalunya julai dan kembali ogos. Hm dah berapa hari ye kita berpuasa, aku pun dah tak kira sebenarnya sebab kalau kira makin lambat jadinya. Semua tengah membeli baju raya. Aku? hm ntah la, aku pun macam takde mood nak raya pun..hehe

p/s : selamat berbuka puasa semua..(takde mood nak tulis blog sebenarnye..huhu!)




 
 

 
Post a Comment