Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Saturday, May 19, 2012

ke'busy'an ku

Views
  

Selamat Malam Semua!!

Apa khabar? harap semuanya sihat2 belaka la yer. bulan ni memang bulan busy aku. busy dengan badminton, futsal n kerja2 kat opis tu yang tak pernah nak berhenti sehinggakan aku takde masa nak luahkan idea kat atas kertas putih. aku rasa dah lama sangat aku tak menulis ni..hehe

hari berlalu tanpa menunggu walau sesaat pun. alhamdulillah, walaupun aku busy tapi aku tak akan lupa dgn niat yang telah aku tetapkan dalam hati. semua persediaan telah berjalan dengan lancarnya dan aku harap aku betul bersedia dengan perubahan itu. alhamdulillah, bersyukur sangat sebab ramaj kawan yang menyokong dengan tjndakan aku ni. aku harap, Allah sentiasa buka hati dan menguatkan iman aku. aku tak nak la berubah hanya sekerat jalan je. moga Allah buka jalan ke arah kebenaran untuk aku..:)
Post a Comment