Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Thursday, July 7, 2011

m0od

Views
semalam m0od tak brape ok tapi arini rasa ok je..lupekan apa yg dah jadi..

Janga terlalu baik dengan orang disekeliling mahupun keluarga kita sendiri..
Walau sejauh mana pun keikhlasan kita,ianya tetap dipandang serong..
Jadi lebih elok diamkan diri daripada "ikhlaskn" hati nak tolong orang..
Harta kekayaan tak akan bawa kita ke atas kerana suatu hari nanti kita akan berada di bawah..
Seperti mana Allah s.w.t. telah menenggelamkan Qarun bersama hartanya itu..

semua benda ni dah buat aku serik sangat, rasa macam tak dihargai langsung..harap aku boleh tabahkan hati menghadapi semua ini walaupun ada rasa nak ambil jalan mudah n jalan pendek...erm rasanye korang pun tahu apa maknanya kan...Ya Allah,kuatkanlah iman hamba mu ini..aminnnn

p/s : siapalah kat dunia ni yang memahami aku...
Post a Comment