Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Monday, June 13, 2011

Kegemilangan Terengganu

Views

 Hari ni aku masih lagi nak menceritakan soal skuad penyu ganu kite ni..kat atas tu adalah link tajuk akhbar Utusan Malaysia yang menunjukkan betapa bangganya rakyat terengganu sambil meraikan kejayaan apabila menang dalam Piala FA pada 11 june lalu. Terengganu sekali lagi menambah kejayaan apabila muncul juara keseluruhan dalam Sukan Malaysia..ucapan tahniah aku tujukan untuk rakyat terengganu dan aku tumpang gembira dengan kejayaan itu (tiba2 je sokong terengganu ekk)..



" Maafkan saya - Daudsu " ...itulah kata-kata maaf dari pemain The red worrior apabila dia dengan tidak sengajanya telah membolosi gawang sendiri. Itulah risiko yang perlu dihadapi oleh pemain apabila berada di dalam padang tapi aku tahu semua penyokong kelantan pasti faham dengan keadaan dan niat Daudsu itu. Tengok cara dia main pun aku tahu,niat dia nak selamatkan gawang tapi tak sangka tandukannya itu telah membawa padah untuk kelantan. Pape pun syabas untuk kelantan juga, walaupun tak peroleh kemenangan itu tak bermakna kita kena putus asa jadi berusaha lagi agar kesilapan yang sama tidak berulang lagi..


Majulah sukan untuk negara..Peace..!!
Post a Comment