Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Thursday, December 2, 2010

Sahabat oh sahabat

Views

Kali pertama pertemuan amat menyeronokkn..
Penuh dgn kenangan..
Tiada langsung persengketaan..
B’kongsi apa sja yg ada..

Pd satu msa..
Engkau t’paksa pergi..
Jauh sekali..
Berat sungguh hati ini..

Tp itu bkn la alasan..
Sntiasa b’bls sms..
Wlaupn jarg bertemu..
Engkau sentiasa di hati..

Detik demi detik..
Engkau mula berubah..
Hati aku mula t’detik..
Adakah aku sudh dilupakan..??

Jika benar,aku menerimanya dgn hati t’buka..
Tp sangkaan ku meleset..
Engkau sengaja menjauhkan diri..
Perhbngn mulai dingin..

Sorry..
Itulah kta2 yg sntiasa engkau lemparkan..
Adakah aku benar2 salah atau..
Sengaja di salahkan..??

Tiada kata utk gmbrkn prasaan aku..
Jika itu yg engkau mahukan..
Dgn berat hati,ku putuskan apa yg t’lah t’jalin..
Agar engkau thu kebenarannya nnt..

Agak lma peristiwa itu b’lalu..
Engkau dtg dan memohon maaf..
Gembira bkn kepalang..
Menerima engkau kembali dgn gembira..

Bak kta org,ku sgkakn panas smpai ke ptg..
Rupanya hujan di tghari..
Sekali lg perkara lma berulg kembali..
Arghh engkau benar2 mahu menguji aku..

“aku benci engkau”..
Ya,itulah kata2 t’akhir aku utk engkau..
Dan b’hrp engkau b’puas hati..
Dgn apa yg dh engkau lakukan..

Syabas..
Engkau dh b’jaya sakitkan hati aku..
Aku b’hrp satu hari nnt..
Engkau akan berubah..

Dan saat itu..
Jika engkau kembali b’paling pd ku..
Maaf..
Tempat engkau bkn di sini..

Sahabatku..
Aku hrp engkau sentiasa bahagia..

~[ kisah benar ]~
       ..Peace..

No comments: