Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Saturday, December 4, 2010

Sabtu yg m’bosankan

Views

Arini btl2 xthu nk buat apa,asyik men guling2 ats katil jerk..klu nk ikotkn ada plan nk g klinik td tp dsbbkan mmbr ada hal yg xleh nk dielakkn so abaikan jela dl kn..hurm bila dh akhir bln ni perkataan ‘pokai’ tu biasa di dgr..xheran la klu aku pn dk asyik sebt psl bnda tue..hehe..dh byk cite kt wayg yg aku suka,t’lps nk tgk..cian aku,xkesmpaian nk tgk cite harry potter yg aku tggu slame nie.ingtkn nk tgk kt wayg la sbb bez skit bila dgr sound effect dia,last2 aku gk yg kecewakan..sengal gitu..Byk lg la cite yg aku nk tgk,sumenye t’lps so beli cd jela jwbnye yerr..

Skrg nie masih dlm keadaan lapar,hurm xmkn lg sbnrnye..mls nk trun bwh n nk wk mto g kedai beli makanan (mlsnye ank dara sorg nie nk msk kn..huhu)..dh la hp xde kdt,argghhh tension jgk aku dwtnye..sabo jela kn..Nk hgout pn xtau nk g mn..mula la time2 nie rsa nk men futsal,srnk gk klu leh men game2 mcm tue..xla borink t’perap dlm rmh nie ha..

Diah..ct..korg kt mn ha..
Tanpa korg,aku bosan sgt..xtau nk wtpe..
Hukhukhuk…

No comments: